Battlefront
 
Tytuł: Battlefront Zobacz też:
Wpis w Encyklopedii Gier.
Producent: Pandemic Studios Pozycje w MME związane z tą pozycją:
Zbroje: Plecak rakietowy JT-12
Wydawca: LucasArts
Rodzaj rozgrywki: Strzelanka
Data wydania: 19 Września 2004
Platforma(y): PC, Mac OS X, PlayStation 2, Xbox,

Recenzja Ijaata Intariego Do góry

Według mnie gra Star Wars Battlefron jest jedną z najlepszych gier, które wyszły spod znaku Lucasart.
Chodź gra ma już swoje lata bo powstała w 2004 roku, wciąż jest dosyć popularna wśród grających w tego rodzaju gry.
Dużym plusem gry jest spora ilość map, ale niestety jest dostępny tylko jeden tryb gry - „Councuest” czyli klasyczna walka pomiędzy dwiema stronami i zdobywanie posterunków przeciwnika. Opcje są dwie: Galactic Civil War (GCW) i Clone Wars (CW).
W grze jest dostępny tryb kampanii, ale jest niezbyt ciekawy ponieważ nie różni się zbyt od zwykłych pojedynczych map. Jak na tamte czasy grafika gry jest na dosyć dobrym poziomie, lecz jest wiele błędów i niedociągnięć w strukturze otoczenia. Jeśli ktoś wie gdzie to może bez problemu wejść w ścianę lub pod podłogę i niszczyć z tamtego miejsca wrogów będąc dla nich niewidzialnym i niemożliwym do trafienia. W trybie multiplayer takie zachowanie jest bardzo denerwujące i irytujące ponieważ jedna osoba, która wejdzie w ścianę potrafi zniszczyć cały urok gry i odebrać całą przyjemność z grania.
Natomiast dużym plusem jest fizyka gry. Jest ona bardzo prosta i nieskomplikowana co pozwala graczom stosować wiele sztuczek i uników. Tryb i ustawienia pilotażu pojazdów powietrznych pozostawia wiele do życzenia. Jeśli ktoś chce skonfigurować joystick z grą to musi się bardzo napracować, a pilotaż i tak jest bardzo trudny.
Kolejnym minusem gry jest brak map gdzie akcja rozgrywała by się w kosmosie. Są jedynie 4 mapy gdzie można używać pojazdów powietrznych, co wyjaśniało by niedopracowania w tej części gry.
Początkujący gracze uznają to za plus, ale ci bardziej doświadczeni za minus, a chodzi o „inteligencję” botów. Kiedy jakiś bot leci myśliwcem jest to kwestia czasu aż się rozbije lub zderzy z innym pojazdem.
Dla gracza który ma już jakieś doświadczenie ruchy botów podczas walki bezpośredniej są tak łatwe do przewidzenia, że zabiera to całkowicie przyjemność gry.
Podsumowując. Gra ma wiele niedociągnięć, ale w trybie multiplayer gdzie nie ma byt wielu botów granie jest o wiele ciekawsze.
 
 

Społeczność
  *Newsy
*Nadchodzące wydarzenia
*Ostatnie komentarze
O nas
About us
Über uns
*Członkowie
*Struktura
*M`Y w akcji
*Historia Organizacji *Regulamin
*Rekrutacja
*Logowanie
M`y naInstagramie
M`y na Facebooku
Kontakt: kontakt@mandayaim.com
Copyright © 2009-2023




Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3. 21,942,423 unikalne wizyty