Wytyczne Mandalorian Mercs - Era Wczesna
 
Poniższe wytyczne są tłumaczeniem wytycznych stworzonych przez Mandalorian Mercs Costume Club. Aby nie wyważać otwartych drzwi, uznaliśmy (a MM wyrazili na to zgodę) że zamiast tworzyć samemu jakieś wymagania, przetłumaczymy te od nich. Oryginał, w języku angielskim można znaleźć Tutaj . Mamy nadzieję, że dzięki tym tekstom już niedługo w strukturach Mandalorian Mercs pojawią się pierwsi członkowie z Polski.
Intro:
W odpowiedzi na wzrastającą ilość członków i wzrost zainteresowania Mandalorian Mercs, stało się koniecznym stworzenie pewnego minimum wymogów odnośnie kostiumu, z którym można się dostać do organizacji. A więc rada "Cuy'val Dar" przedyskutowała i ustaliła poniższe wytyczne.

Rada Mandalorian Mercs zastrzega sobie prawo do zmiany tych wymagań, aby dopasować je do aktualnej sytuacji. Każda zmiana zostanie ogłoszona poprzez forum.


Wymagane elementy dla kostiumu "Mandalorianina z ery współczesnej":
Każda osoba musi mieć WSZYSTKIE wymagane elementy zanim zostanie oficjalnym członkiem. Te wymagania dotyczą Mandalorian z okresu wczesnego/Wojny Sith. Standardowa zbroja i hełm Mandaloriański nie kwalifikują cię do tej kategorii. Zbroja musi mieć "antyczny wygląd" i używać skórzanych pasków zamiast elastycznych/nylonowych. Kolory są wytłumione i w "barwach gleby". Wpis wikipedyczny dotyczący Mandalorian z tej ery można znaleźć tutaj.
ZBROJA
1. Hełm:
* Hełm lub maska zakrywająca całą głowę. T-wizjer dość ciemny, by twarz noszącego była niewidoczna.
* Musi WYGLĄDAĆ jak hełm Mandaloriański z okresu wczesnego/Wojny Sith, lub bardzo podobnie.
* Węże/rury "do oddychania" są WYMAGANYM elementem w tej erze.
* Użycie hełmu klona albo hełmu Mando z "Ery współczesnej" jest nieakceptowalne..
2. Korpus (zbroja na klacie):
* Zbroja z "czasów współczesnych" jest nieakceptowalna.
* Musi być dobrze dopasowana do typu zbroi/rodzaju sylwetki.
* Zbroje/ochraniacze "sportowe" są NIE AKCEPTOWALNE w tej erze, zbroja z tych czasów powinna wyglądać na ręcznie zrobioną.
3. Reszta zbroi:
* Używanie płóciennych lub skórzanych pasków jest rekomendowane dla tej ery. Nylonowe i widoczne paski elastyczne są nieakceptowane (mogą być użyte jedynie gdy są ukryte pod zbroją/kombinezonem)
* Zbroja powinna mieć swoisty organiczny wygląd. Powinna sprawiać wrażenie wykonanej z kości, skóry, i/albo sfatygowanego metalu.
* Używanie kłów, kolców i kości jako elementów zbroi i ozdób jest zalecane.
4. Karwasze:
* Jakaś forma zbroi ochraniająca przedramiona (karwasz, twarde bransolety, rękawice, dobrej jakości pasy [takie, którymi się rękę owija, coś na kształt rękawiczki])
* Karwasze z "Ery współczesnej" są nieakceptowalne.
5. Osłona pleców:
* Jakaś forma osłony pleców (plecak, pancerz, peleryna, płaszcz, itd)
* W tej erze plecaki rakietowe są nieakceptowane.
6. Naramienniki
* Zwróć uwagę, że większość naramienników w tej erze jest duża, i zakrywa całe ramie, chroniąc także staw barkowy.
7. Broń:
* Przynajmniej jedna broń we wczesnym stylu/stylu Wojen Sith (nie może wyglądać współcześnie)
* Preferowane jest broń biała i energetyczna mające antyczny wygląd.
* Broń z "Ery współczesnej" jest nieakceptowalna.


Akceptowane materiały:
Sintra, Kydex, PVC, ABS, Styrene, Włókno szklane, Metal, Fiberglassed/resined paper board

Akceptowane sposoby przyczepienia zbroi:
Rzepy, magnesy, zatrzaski, śruby, nity, taśmy (skórzane i nylonowe taśmy mogą być na widoku, taśmy elastyczne muszą być ukryte, jedynie na kolanach, łokciach, i "klapkach Boby" [to to na butach] mogą być widoczne, ale muszą być dopasowane kolorystycznie do kombinezonu).

Nieakceptowalne sposoby przyczepienia zbroi:
Taśma (klejąca), klej.

Miecze świetlne: Rękojeści mieczy świetlnych/ciemnych mieczy mogą być noszone jako trofea albo narzędzia. Normalny (z ostrzem) miecz świetlny jest niedozwolony, chyba że twoja zbroja jest odwzorowaniem kanonicznej postaci, która takowy nosiła (np. Bardan Jusik, Kad Skirata, Pre Vizsla).

Elementy sugerowane:
Te przedmioty nie są wymagane, ale są wypisane jako warte uwagi dodatki do zbroi.
1. Osłona szyi
2. Kama
3. Wykorzystanie Czaszki Mythosaura (wersja "Jaing" lub Mercsowa) w malowaniu zbroi.
4. "Zużycie" zbroi (przybrudzenie, ślady po trafieniach/pazurach/odpryskach itd, żeby zbroja nie wyglądała jak nówka)
5. Użycie liter i fraz w Mando`a na zbroi.
6. Obfite używanie skórzanych pasków

    CZĘŚCI "MIĘKKIE"
    1. Kamizelka:
    * NIE JEST wymaganym elementem w tej erze. Zbroja może być przypięta bezpośrednio do kombinezonu lub przeczepiona do ciała.
    * T-Shirtowe kamizelki nie są akceptowalne jako kamizelki pod zbroję.
    * Upewnij się, że kamizelka pasuje do Ciebie rozmiarowo. Luźne i za duże kamizelki nie są akceptowalne.
    2. Kombinezon:
    * Musisz mieć odpowiednio dopasowany kombinezon lotniczy, albo podobnego rodzaju ubranie "pod zbroję".
    * Akceptowane są jedno lub dwuczęściowe kombinezony lotnicze.
    * Nie-lotnicze kombinezony muszą być porównywalne do lotniczych (nie możemy być w stanie zauważyć różnicy)
    * "Pełne" kombinezony są wymagane dla tej ery. Kombinezony bez rękawów albo gołe ramiona są NIE akceptowalne.
    3. Kamy, ochrona krocza i peleryny:
    * "Miękkie" zakrycie pleców może być substytutem pancerza jedynie wtedy, gdy pasuje do całościowego wyglądu zbroi.
    * Pełne/częściowe peleryny są akceptowalne, pod warunkiem, że zakrywają całe plecy (nie powinno być widać kamizelki).
    * Plecak miękki (materiałowy) lub twardy (z jakiegoś tworzywa sztywnego...) jest akceptowalna alternatywą
    * Przepaski i kamy są akceptowane.
    * Przepaski chroniące krocze powinny być noszone POD pasem/wstęgą.
    4.Pasy z amunicją i ładownice:
    * Musisz mieć jakiś pas z amunicją/paskami [jak Boba]/kaburą, albo wstęgę (taką jak miał Jaster), opcjonalnie jakąś kombinacje z tych 4 przedmiotów.
    * Skórzane, wyglądające jak skórzane i płócienne kawałki są jedynymi akceptowanymi do użycia w pasach, paskach, czy ładownicach w tej erze. Elementy te wykonane z nylonu są niedozwolone.
    * Widoczne plastikowa zapięcia są niedozwolone..
    < 5. Buty:
    * Buty wojskowe i im pochodne są najczęściej akceptowanym wyborem do zbroi.
    * Wszelkie oznaczenia (marka itd) powinny zostać usunięte lub zakryte.
    * Sznurówki muszą być zakryte elementem pancerza lub innego rodzaju osłoną na bucie/kostce.
    * Buty na wysokim obcasie/szpilki są nie akceptowalne do Mandaloriańskiej zbroi. Buty na wysokiej podeszwie (platformie) są akceptowane.

    Lista "NIE RÓB TEGO":
    Te przedmioty/pomysły nie powinny być użyte w twojej zbroi.

    1. Żadnych :"miękkich" zbroi, kostiumów halloweenowych, mando piżam.
    2. Żadnych tenisówek/trampek.
    3. Żadnych widocznych zamków/zapięć w kombinezonie, chyba że stanowią przemyślaną cześć "wyglądu kostiumu".
    4. Żadnych jeansów, t-shirtów, dresów itd., używanych jako podkład pod zbroję.
    5. Żadnych Jedi-Mando albo Sith-Mando. "Adepci Mocy" albo "wrażliwi na Moc" są akceptowalni.
    6. Żadnych szpilek. Buty na platformach są akceptowane.
    7. Żadnych hełmów, karwaszy, ani głównych elementów zbroi z czasów współczesnych.
    8. Żadnych widocznych elementów plastikowych bądź nylonowych.
    9. Żadnych widocznych sznurówek albo zamków. "Pasy" są akceptowalne jako sposób 'zamykania' buta.
    10. Żadnych "współczesnych" albo "popularnych" wzorów kamuflażu. Żeby wzór kamuflażu został zaakceptowany musi być niespotykany, stary, albo "z uniwersum". Będzie to dokładnie sprawdzone w procesie rekrutacji. Zabronione są (przede wszystkim) takie kamuflaże jak Woodland, Tiger Stripe, 3 Color Desert, MARPAT, Real Tree, Mossy Oak, ACU, Urban, 6 Color Desert, Swiss Alpineflague, i MultiCam.
    11. Żadnej współczesnej technologii, chyba że jest ukryta lub sprytnie zamaskowana. (Na przykład wyeksponowane IPody, Iphone`y, Telefony komórkowe, kalkulatory, PDA, albo palmtopy)





 

Społeczność
  *Newsy
*Nadchodzące wydarzenia
*Ostatnie komentarze
O nas
About us
Über uns
*Członkowie
*Struktura
*M`Y w akcji
*Historia Organizacji *Regulamin
*Rekrutacja
*Logowanie
M`y naInstagramie
M`y na Facebooku
Kontakt: kontakt@mandayaim.com
Copyright © 2009-2023




Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3. 23,306,742 unikalne wizyty